تحقیق بررسی نمرات یک دانش آموز ۱۰ ص

تحقیق بررسی نمرات یک دانش آموز ۱۰ ص

تحقیق بررسی نمرات یک دانش آموز ۱۰ ص

تحقیق-بررسی-نمرات-یک-دانش-آموز-10-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ ‏به نام خدا
‏ پروژه آمار
‏ موضوع مورد مطالعه: بررسی نمرات یک دانش آموز

‏ داده ها:
‏ ۱۷-۱۱-۱۴-۵/۱۱-۱۵-۲۰-۱-۱۷-۹-۱۸-‏۵/۸-۵/۴-۵-۹-۸-۵/۱۲
‏۱۲-۱۱-۵/۲-۹-۶-۷-۱۹-۱۷-۳-۱-۵/۱-۷-۱۹-۱۲-۱۱-۷-۳-۰-۱۴ ۱۳-۱۱-۱۸-۱۹
‏ کمترین داده – بیشترین داده = دامنه تغییرات
R = 20 – 0 = 20
C =4 ‏فاصله طبقات ۲۰ / ۴ = ۵‏طبقه یا دسته
‏ جدول توزیع فراوانی: ۱-حدود دسته ۲-خط و نشان ۳-فراوانی مطلق
‏ حدود دسته: فاصله بین دو کران بالا و پایین را نشان می دهد.
‏ خط و نشان: میزان فراوانی را با خط نشان می دهد.
‏ فراوانی مطلق:‌ میزان فراوانی را با عدد نشان می دهد.
‏ مراکز دسته: کران بالا به اضافه کران پایین تقسیم بر۲را مرکز دسته می گویند.
‏ فراوانی نسبی: فراوانی مطلق بر روی مجموع آنها را فراوانی نسبی می گویند.
‏ درصد نسبی: فراوانی نسبی ضرب در۱۰۰را درصد نسبی می گویند.
‏ ‏تجمعی درصد نسبی فراوانی نسبی مراکز دسته فراوانی مطلق خط و نشان حدود دسته
‏ ۷ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۲ ۷ ||||||| ۴ – ۰
‏ ۱۴ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۶ ۷ ||||||| ‏ ۸ – ۴
‏ ۲۴ ۲۵ ۴۰ / ۱۰ ۱۰ ۱۰ ||||||| ۱۲ – ۸
‏ |||
‏ ۳۱ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۱۴ ۷ ||||||| ۱۶ – ۱۲
‏ ۴۰ ۵/۲۲ ۴۰ / ۹ ۱۸ ۹ ||||||| ۲۰ – ۱۶
‏ ||
‏ جمع: ۱۰۰ ۴۰
‏ نمودار ستونی:
‏ برای رسم نمودار ستونی حدود دسته روی محورx‏ها و فراوانی مطلق روی محورy‏ها در نظر گرفته می شود. از کران پایین و بالا ستونی رسم می کنیم تا به فراوانی همان دسته برسیم. ‏ ‏فراوانی مطلق حدود دسته
‏ ۷ ۴ – ۰
‏ ۷ ۸ – ‏ ۴
‏ ۱۰ ۱۰ ۱۲ – ۸
‏ ۹ ۷ ۱۶ – ۱۲
‏ ۸ ۹ ۲۰ – ۱۶
‏ ۷
‏ ۶
‏ ۵
‏ ۴
‏ ۳
‏ ۲
‏ ۱

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x