دانلود تحقیق بررسی رابطه بین روش شاگرد محور و رشد و پرورش خلاقیت
تحقیق بررسی رابطه بین روش شاگرد محور و رشد و پرورش خلاقیت
دانلود تحقیق با موضوع بررسی رابطه بین روش شاگرد محور و رشد و پرورش خلاقیت،
در قالب word و در ۱۵۸ صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در ۱۵۸ صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول:
مقدمه
موضوع تحقیق
مقدمه
موضوع تحقیق
فایده، هدف و اهمیت تحقیق
فرضیه تحقیق
تعریف اصطلاحات
تعریف عملیاتی
فرضیه تحقیق
تعریف اصطلاحات
تعریف عملیاتی
فصل دوم:
پیشینه تحقیق
تاریخچه تعلیم و تربیت
تعلیم و تربیت در جوامع بدوی
سنت آفریقایی در تعلیم و تربیت
پیدایش مدارس
رابطهی یک جانبهی استاد و شاگرد
سنت آسیایی در تعلیم و تربیت
تعلیم و تربیت اسلامی
ظهور عصر جدید
انقلاب صنعتی
در آستانهی عصر حاضر
اوضاع کنونی
شیوه تدریس در گذشته
ماهیت روش تدریس
عوامل موثر تدریس
روشهای مختلف تدریس
انواع روشهای سنتی تدریس
روش حفظ و تکرار
روش سخنرانی
مراحل اجرای روش سخنرانی
روش حفظ و تکرار
روش سخنرانی
مراحل اجرای روش سخنرانی
مرحلهی اول: آمادگی برای سخنرانی
مرحلهی دوم: مقدمه سخنرانی
مرحلهی سوم: متن و محتوای سخنرانی
مرحلهی چهارم: جمعبندی و نتیجهگیری
روش پرسش و پاسخ
روش پرسش و پاسخ بر سه اصل متکی است
روش نمایشی
مراحل اجرای روش نمایشی
مرحلهی دوم: مقدمه سخنرانی
مرحلهی سوم: متن و محتوای سخنرانی
مرحلهی چهارم: جمعبندی و نتیجهگیری
روش پرسش و پاسخ
روش پرسش و پاسخ بر سه اصل متکی است
روش نمایشی
مراحل اجرای روش نمایشی
روش ایفای نقش
مراحل اجرای روش ایفای نقش
روش گردش علمی
روش بحث گروهی
روش آزمایشی
روشهای تدریس جدید
روشهای آموزش انفرادی
آموزش برنامهای (PI)
آموزش به وسیله کامپیوتر ( CAI)
آموزش انفرای تجویز شده (IPI)
آموزش انفرادی هدایت شده ( IGE)
تاریخچهی خلاقیت
نوآوری در یونان باستان
خلاقیت در قرن نوزدهم
خلاقیت در قرن بیستم
ابعاد خلاقیت
نیازهای افراد خلاق
نقش معلمان در باروری خلاقیت
نقش معلم در ایجاد جو مطمئن و دلگرمکننده در کلاس
نقش مدرسه در توسعه خلاقیت دانشآموزان
مراحل اجرای روش ایفای نقش
روش گردش علمی
روش بحث گروهی
روش آزمایشی
روشهای تدریس جدید
روشهای آموزش انفرادی
آموزش برنامهای (PI)
آموزش به وسیله کامپیوتر ( CAI)
آموزش انفرای تجویز شده (IPI)
آموزش انفرادی هدایت شده ( IGE)
تاریخچهی خلاقیت
نوآوری در یونان باستان
خلاقیت در قرن نوزدهم
خلاقیت در قرن بیستم
ابعاد خلاقیت
نیازهای افراد خلاق
نقش معلمان در باروری خلاقیت
نقش معلم در ایجاد جو مطمئن و دلگرمکننده در کلاس
نقش مدرسه در توسعه خلاقیت دانشآموزان
راهبردهایی در پرورش خلاقیت
عوامل موثردر خلاقیت
نتیجه
روشهای پرورش خلاقیت
عواملی که مانع خلاقیت میشوند
عوامل موثردر خلاقیت
نتیجه
روشهای پرورش خلاقیت
عواملی که مانع خلاقیت میشوند
فصل سوم:
روش تحقیق
۱) موضوع تحقیق
۲) جامعه تحقیق
۳) نمونه تحقیق
۴) چگونگی نمونهبرداری
۵) توضیح درباره نمونهها
۶) ابزارتحقیق
۷) روش اجرای تحقیق
۸) ابزار تحقیق
۹) تحلیل آماری
۱) موضوع تحقیق
۲) جامعه تحقیق
۳) نمونه تحقیق
۴) چگونگی نمونهبرداری
۵) توضیح درباره نمونهها
۶) ابزارتحقیق
۷) روش اجرای تحقیق
۸) ابزار تحقیق
۹) تحلیل آماری
فصل چهارم:
جداول آماری
تجزیه و تحلیلهای آماری
محاسبات آماری توصیفی
نتایج
تفسیر
جداول آماری
تجزیه و تحلیلهای آماری
محاسبات آماری توصیفی
نتایج
تفسیر
فصل پنجم:
خلاصه
انواع روش تدریس
روشهای سنتی تدریس
روشهای جدید تدریس
خلاصه
انواع روش تدریس
روشهای سنتی تدریس
روشهای جدید تدریس
روش تدریس شاگرد محور
روش تدریس معلم محور
مشکلات و محدودیتها
پیشنهادات
روش تدریس معلم محور
مشکلات و محدودیتها
پیشنهادات
منابع
پیوستها
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن، با توجه به پیشرفت جوامع، همواره دستخوش تغییر و تحول است و تحول آموزشی، خود معلول تحول اجتماعی و تحول علوم و تکنولوژی است، زیرا در یک جامعه ساده، نیازها ساده و روش ارضای نیازها نیز ساده است. در چنین جوامعی، دایرهی آموختنیها گاهی آن چنان محدودند که هر کسی میتواند ادعا کند و بگوید: «هر آنچه آموختنی است فرا گرفتم.»، ولی در جوامع پیچیده و پیشرفته، سرعت تحول نظامهای آموزشی آن چنان سریع است که …
مقدمه:
نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن، با توجه به پیشرفت جوامع، همواره دستخوش تغییر و تحول است و تحول آموزشی، خود معلول تحول اجتماعی و تحول علوم و تکنولوژی است، زیرا در یک جامعه ساده، نیازها ساده و روش ارضای نیازها نیز ساده است. در چنین جوامعی، دایرهی آموختنیها گاهی آن چنان محدودند که هر کسی میتواند ادعا کند و بگوید: «هر آنچه آموختنی است فرا گرفتم.»، ولی در جوامع پیچیده و پیشرفته، سرعت تحول نظامهای آموزشی آن چنان سریع است که …