تحقیق ایجاد پایگاه داده ها

تحقیق ایجاد پایگاه داده ها

تحقیق ایجاد پایگاه داده ها

تحقیق-ایجاد-پایگاه-داده-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏نمودار ERD‏:
‏موجودیت ها : کلاس ـ دانشجو ـ استاد ـ درس ـ آموزشگاه .
‏دانشجو
‏استاد
‏درس
‏کلاس
‏آموزشگاه

‏نمودارِDFD‏:
‏دانشجو
‏دانشجو
‏آموزشگاه
LEVEL0:
LEVEL1:
‏پرکردن
‏مشخصات
‏تعیین روز ،
‏کلاس و استاد
‏مسئول امتحان
‏مرکز
‏استاد ها
‏بایگانی فرم
‏دانشجو
‏ثبت نمره مرکز
‏ثبت نمره هر فرد در دوره
‏دانشجو
۲
‏مقدمه
‏در موسسه آموزشی فعالیت های زیادی صورت می گیرد ، درابتدا یک فرد به موسسه مراج‏عه ‏ می کند ، و درخواست ثبت نام می گند ‏.پس از پرکردن فرم ثبت نام که شامل مشخصات کامل آن فرد می باشد ، این فرم در مکانی ذخیره می شود و ساعت ، تاریخ شروع کلاس و روز کلاس توسط مسئولین موسسه به شخص مراج‏عه ‏ کنند‏ه ‏ ( دانشجو )‏ا‏علام می شود و پس از تایید او نام این فرد در لیست افرادی که در دوره شرکت می‏ کنند نوشته شده و یک کپی نیز از این لیست برای مرکزی که قرار است در آن مرکز از افراد امتحان گرفته شود فرستاده می شود .
‏در طول مدت دوره هر جلسه حضور و غیاب افراد ثبت می شود و در پایان هر دوره افرادی که در کل جلسات شرکت کرده اند به مرکز برای دادن امتحان معرفی می شوند .
‏از طرف دیگر در زمان مشخص روز ، ساعت و تاریخ امتحان به اطلاع افراد رسانده می شوند . بعد از اینکه امتحان افراد به پایان رسید نمره هر فرد به موسسه فرستاده می شود و در مکانی ذخیره و بایگانی می شود .
۳
‏با توجه به مطا لب فوق‏ تا حدودی با فعالیت های یک موسسه ‏آشنا شده اید و مشاهده کردید که در این گونه موسسات اطلاعات فراوانی نگهداری می شود .تصور کنید زمانی که نیاز است مشخصات فردی را مثلا شماره تلفن یک فرد را تغییر دهید باید کل اطلاعات افراد را ‏بر‏ر‏سی کنید و شخص مورد نظر را پیدا کنید ‏تا‏ ‏توانید تغییرات را انجام دهید .
‏بنا براین نیاز به برنامه کارآمد‏ی ‏ داریم که در کمترین زمان اطلاعا ت را جستجو کند و یا حجم زیادی از اطلاعا ت را در مکان کوچکتر با حداقل تکرار در اطلاعات ذخیره کند .
‏برای ایجاد یک برنامه که بتواند کلیه اطلاعا ت موسسه را ذخیره کند نیاز به یک پایگاه داه است ‏که توانایی مدیریت و نگهداری اطلاعات را داشته باشد .
‏و از طرف دیگر برای اینکه افرادی که با این برنامه سروکار دارند ممکن است با برنامه ‏‌ SQL‏ آشنای کامل نداشته باشند و یا تایپ کردن هر کد و دستوربرای آنها کمی مشکل با شد با استفاده از برنامه ‏فرم های را طراحی می کنیم که برای همه کارکردن با این برنامه راحت وآسان با شد و همه بتوانند با این برنامه کار کنند .
‏برای ‏این کار یک پایگاه داده به نام TEACHIN‏در برنامه SQL‏ ‏ ‏ طراحی کرده ایم که مشخصات آن به شرح زیر است ‏.
۴
‏ا‏یجاد پایگاه داده TEACHING
‏با تایپ این متن در برنامه SQL Query Analyzer ‏ دیتابیس خود را ایجاد کنید .
create database teaching
‏ on
( name = ‘teaching_ dat,
‏ File name=’D:program filesMicrosoft Sql serverMssqldatateachingdat.Mdf ‘ ,

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x