تحقیق اختلال کم‌ توجهی- بیش‌ فعالی (ADHD)

دانلود تحقیق اختلال کم‌ توجهی- بیش‌ فعالی (ADHD)

تحقیق اختلال کم‌ توجهی- بیش‌ فعالی (ADHD)

تحقیق-اختلال-کم‌-توجهی-بیش‌-فعالی-(adhd)

دانلود تحقیق در مورد اختلال کم‌ توجهی- بیش‌ فعالی (ADHD)،
در قالب doc و در ۳۵ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

اختلال کم‌ توجهی/ بیش ‌فعالی
همه‌ گیری‌ شناسی
روان‌ شناسی
عوامل ژنتیک
عوامل مربوط به رشد
عوامل عصبی- شیمیایی
عوامل عصبی- فیزیولوژیک
عوامل روانی- اجتماعی
تشخیص
خصوصیات بالینی
بی‌توجهی
تکانشگری
یادآوری کدگذاری
آسیب ‌شناسی و بررسی آزمایشگاهی
سیر و پیش‌ آگهی
درمان 
دارو درمانی
مداخلات روانی اجتماعی
ملاک های تشخیصی DSM-IV-TR برای اختلال کم توجهی/ بیش‌فعالی، نامعین (NOS)
اختلال کم ‌توجهی/ بیش‌فعالی نامعین (NOS)
تظاهرات ADHD در بزرگسالی
همه‌ گیر ‌شناسی
سبب ‌شناسی
ملاک های یوتا برای اختلال کم توجهی/ بیش‌فعالی بزرگسالان
تشخیص افتراقی
سیر و پیش‌آگهی
درمان 
ICD


بخشی از ابتدای تحقیق:
اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی (ADHD)، الگوی کاهش توجه پایدار و یا بیش‌ فعالی و رفتارهای تکانشی است که شدیدتر و شایع‌ تر از آن است که معمولاً در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه دیده می‌ شوند. در گذشته تصور می‌ شد که بیش‌ فعالی، علامت مختل کننده اصلی در این اختلال است، اما امروزه عموم صاحب‌ نظران معتقدند که بیش‌ فعالی، اغلب ثانویه به ضعف کنترل تکانه است. امروزه در ملاک‌ های تشخیصی ADHD، بیش‌ فعالی و تکانش گری، یک درد مشترک را شامل می‌ شوند. در حال حاضر، تشخیص ADHD مبتنی بر نظر اجماعی صاحب‌ نظران است که معتقدند سه زیر نوع قابل مشاهده اختلال یعنی بی‌ توجه، بیش‌فعال/ تکانشی یا مرکب همگی تظاهرات یک اختلال اند. برای مطرح کردن این تشخیص باید برخی از علائم پیش از سن ۷ سالگی ظاهر شوند، هرچند در بسیاری از کودکان، ADHD در سن بالای ۷ ‌سالگی تشخیص داده می‌ شود، یعنی زمانی که رفتارهای آن‌ ها سبب بروز مشکلاتی در مدرسه و سایر مکان‌ ها شده است. برای تأیید تشخیص ADHD، تخریب ناشی از بی‌توجهی و/یا بیش‌ فعالی/ تکانش گری، بایستی دست‌کم در دو زمینه و موقعیت قابل مشاهده بود و در کارکرد اجتماعی، تحصیلی یا فعالیت‌ های خارج درسی متناسب با رشد کودک تداخل کند. این اختلال در حضور اختلال نافذ رشد، اسکیزوفرنی و سایر اختلالات روان‌ پریشی نباید مطرح شود…
دانلود فایل

اختلالات اضطرابی
اضطراب
علایم و نشانه های اضطراب را می توان در دو گروه نشانه های فیزیکی و علایم روانشناختی (Psychologic) جای داد
نظریه های اضطراب
اختلال اضطراب فراگیر یا منتشر(GAD)
اختلال هراس و گذر هراسی
اختلال گذرهراسی
اختلالات فوبی
Specific Phobia
اختلال وسواسی- جبری
اختلال استرس پس از سانحه
تشخیص های پرستاری

  • تحقیق بیش فعالی (ADHD) چیست؟
  • اختلال نقص توجه و بیش فعالی در کودکان
  • نمونه ای از مبانی نظری تحقیق با موضوع اختلال بیش فعالی و نقص توجه
  • نمونه ای از مبانی نظری تحقیق با موضوع اختلال نقص توجه – بیش فعالی
  • ادبیات و پیشینه تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی
  • نمونه ای از مبانی نظری تحقیق اختلال بیش فعالی و نقص توجه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اختلال بیش فعالی و نقص توجه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اختلال نقص توجه – بیش فعالی
  • چارچوب مبانی نظری وفصل دوم تحقیق اختلال نقص توجه – بیش فعالی
  • ادبیات و پیشینه تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه – بیش‌فعالی در کودکان
  • نمونه پایان نامه مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اختلال بیش فعالی و نقص توجه
  • نمونه پایان نامه مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اختلال نقص توجه – بیش فعالی
  • نمونه پایان نامه پیشینه تحقیق و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی
  • 0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x