الگوی طرح درس کامل «سناریوی آموزشی»

الگوی طرح درس کامل «سناریوی آموزشی»

الگوی طرح درس کامل «سناریوی آموزشی»

الگوی-طرح-درس-کامل-«سناریوی-آموزشی»لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏الگوی طرح درس کامل ‏«‏سناریوی آموزشی‏»
‏اجرا در: کلاسهای چند پایه
‏ ‏بخوانیم پایه اول
‏عنوان
‏ ‏کتاب کار هدیه‏‌‏های آسمان سوم
‏موضوع:
‏«‏روز برفی‏»‏ ‏«‏یاد او‏»
‏مجری: ‏بهزاد رضوانی
‏آدرس منزل:
‏استان چهارمحال وبختیاری-بروجن-بلوار بوعلی-خ طوس جنوبی-بین کوچه ۲۸و۳۰- جنب چاه موتور شهرداری-داخل بمب بست-منزل شخصی بهزاد رضوانی
‏کدپستی: ۸۸۷۱۹۶۹۱۵۸
‏پست الکترونیک‏:behzad_rezvani_boroujeny@yahoo.com
‏بهمن ۱۳۸۶
‏۳
‏بسم الله الرحمن الرحیم
‏الگوی طرح درس کامل ‏ی‏ا سناریوی آموزشی مربوط به کلاسهای چند پایه
‏مشخصات
‏کلی طرح
‏پایه اول : عنوان درس : بخوانیم مقطع : ابتدایی موضوع : تدریس نشانه ‏«‏فـ ف‏»‏ ‏«‏روز برفی‏»
‏ صفحه : ۶۳ تعداد دانش آموز : ۷ نفر آموزشگاه : امام سجاد (ع) حسین آباد
‏ مدل کلاس : U
‏ نحوه کار با کلاس : محور ‏‹‹‏ م‏››‏ زمان : ۴۵ دقیقه
‏پایه سوم : عنوان درس : هدیه های آسمان، کتاب کار مقطع : ابتدایی صفحه : ۳۵- ۳۴
‏ موضوع : حسین ‏(ع) جانم ‏ تعداد دانش آموز‏: ۶ نفر ‏آموزشگاه : امام سجاد (ع) حسین آباد
‏ مدل کلاس:‏ U
‏ نحوه کار با کلاس : غیر محور ‏‹‹‏ غ م ‏››‏ زمان : ۴۵ دقیقه
*‏ محور : ‏‹‹‏ م ‏››‏ خود آموخت یا غیر محور ‏‹‹‏ غ م ‏››
‏ویژگی‏ ‏های
‏فراگیران
‏«‏عمومی،شناختی،
‏اجتماعی،
‏اخلاقی‏»
‏فراگیران اول در آستانه ورود به دوران دوم کودکی و فراگیران سوم به دوره دوم کودکی وارد شده اند بین سنین ۹- ۷ بوده، اسلام این دوره را از رشد را دوران ‏‹‹‏ عبد ‏››‏ و اطاعت نامگذاری نموده و از نظر روانشناسان دوره تفکر عینی نام نهاده شده است ، دانش آموزان هر دو پایه تحصیلی مختلط بوده ، لذا معلم باید شیوه برخورد با آنها را مدنظر داشته باشد، از نظر جسمی سالم بوده و مشکل خاص حرکتی ندارند، در مرحله تفکر عینی و نگهداری ذهنی هستند و تغییرات ابعاد مختلف اجسام را درک می کنند، علاقه مند به تحرک و فعالیت بوده و تمایل به شیرین کاری دارند، در فعالیت های گروهی فعالانه شرکت می کنند، دایره لغات دختران کلاس از پسران بیشتر بوده و به آسانی مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل می نمایند. نسبت به مسائل اجتماعی و وفای به عهد حساس بوده و احساس مسئولیت می نمایند. الگوپذیری خاصی دارند و سخن و عمل بزرگترها بخصوص معلم را ملاک قرار می دهند، پس لازم است بین سخنان و اعمال معلم و بزرگترها دو گانگی وجود نداشته باشد. و در پایان از بچه های سطح متوسط جامعه روستایی می باشند.
‏۳
‏اهداف کلی
‏الف : اول
‏- آشنایی دانش آموزان با نشانه ‏‹‹‏ فـ ف ‏››
‏- گسترش مهارتهای زبان آموزی در دانش آموزان
‏ب : سوم
‏- آشنایی با ویژگیهای عزاداری امام حسین (ع)
‏- ایجاد حس تنفر نسبت به دشمنان امام حسین (ع)
‏اهداف
‏جزئی
‏الف :
‏- پیشرفت فراگیران در خواندن متون فارسی
‏- آشنایی بیشتر فراگیران با فصل زمستان
‏- آشنایی بیشتر فراگیران با بازیهای رایج در فصل زمستان
‏- گسترش دایره لغات در فراگیران
‏- استفاده از لباس مناسب در روزهای سرد.
‏ب : سوم
‏- زنده نگاه داشتن عزاداری امام حسین (ع)
‏- تقویت حس آزادگی و زیر بار زور و ظلم نرفتن
‏- آموختن دفاع از دین اسلام
‏- پرورش ت‏لطیف عواطف با‏ رنگ آمیزی صفحه ۳۴
‏اهداف
‏رفتاری
‏«‏بادر نظرگرفتن سطوح مختلف
‏الف ) حیطه شناختی :
‏دانش آموزان پس از پایان درس :
‏۱- ‏دو شکل ‏‹‹‏ فـ ف‏››‏ را به دقت و در ‏حضور دانش آموزان‏ و ‏معلم بر روی تابلو‏ می نویسد . (دانش)
‏۵
‏آموزشی‏»
‏ درجه شرایط (معیار) رفتار
‏۲- دو شکل ‏‹‹‏ ف ‏››‏ را در کلمات درس شناسایی و می خواند . (درک و فهم)
‏۳- دو شکل (ف) را در کلمات بکار می برد. (کاربرد)
‏۴- محل قرار گرفتن دو شکل ف را به دقت تشخیص می دهد . (تجزیه و تحلیل‏)
‏۵- از دو شکل (ف) در حد توان در کلمات جدید غیر درس استفاده می کند (ترکیب)
‏۶- شناخت اعمالی که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) انجام می شود.
‏هدفهای
‏رفتاری
‏ب) حیطه روانی حرکتی :
‏دانش آموزان پس از پایان درس :
‏۱- ا شکال ‏‹‹‏ ف ‏››‏ را در هنگام نوشتن معلم مشاهده می نمایند (‏مشاهده‏)
‏۲- برای نوشتن اشکال ‏‹‹‏ ف‏››‏ آمادگی لازم را بدست می آورند. (دقت در عمل)
‏۳- اشکال مختلف ‏‹‹‏ ف‏››‏ را در کلمات بکار می برند. (اجرای عمل بدون کمک دیگران)
‏۴-‏ با توجه به نیاز از اشکال مختلف ‏‹‹‏ ف‏››‏ برای نوشتن کلمات استفاده می کنند (هماهنگی حرکات)
‏۵- نگارش گزارش مراسم عزاداری امام حسین (ع)
‏ج) حیطه عاطفی :
‏دانش آموزان پس از پایان درس :
‏۱- نسبت به کتاب شیرین فارسی و خواندن و نوشتن آن علاقه مند می شوند. (دریافت و توجه)
‏۲- در بحث های گروهی فعالانه شرکت می کنند . (پاسخ دادن)
‏۳- از کتاب فارسی و نوشته های آن بخوبی محافظت می کنند (ارزش گذاری)
‏۴- به امام حسین (ع) و یاران او ابراز علاقه می نمایند.
‏۵- پرورش یافتن عواطف با شیوه رنگ آمیزی صفحات ۳۵ ‏–‏ ۳۴
‏رئوس اصلی
‏مطالب
*‏ روز برفی *‏ آسمان آفتابی نیست
*‏ فرزانه و فرشته آدم برقی درست می کنند. *‏ کاش کفش داشتم و به مدرسه می رفتم.
*‏ احساسی که از شنیدن و دیدن ابزار و وسایل عزاداری دارید بیان کنید.
‏پیش دانسته ها
‏الف) دانش :

 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: ۴
    – زمان آموزش: ۹۷ دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: ۱۰
    – حجم فایل اصلی: ۱۲۳ مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل ۵ فیزیک ۳ ریاضی و فصل ۴ فیزیک ۳ تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • معرفی الگوی اشور ، الگوی فاوا ، الگوی عموی تدریس با مثال
  • دانلود مقاله در مورد روش تحقیق تعیین الگوی کشت بهینه، مقایسه الگوی موجود با الگوی بهینه ۸۰ ص
  • سناریوی تدریس مساحت لوزی
  • تحقیق اصلاح الگوی مصرف راهکارهای اجرایی اصلاح الگوی مصرف ۱۸ ص
  • تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان و اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه
  • مقایسه تاثیر الگوی روش مشارکتی و الگوی روش یادگیری انفرادی
  • مقایسه تأثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی+ پرسشنامه ۱۷۷صفحه ای
  • الگوی طرح درس سالانه
  • You may also like...

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x