چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری کامل و قابل ویرایش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری ,  چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
,دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
,پیشینه ارزش گذاری برند برای مشتری
,ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
,فصل دوم پایان نامه ارزش گذاری برند برای مشتری
,مبانی نظری و فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
,ادبیات و مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدیداین فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه سیدا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود

مشخصات فایل

تعداد صفحات70
حجم0/584 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 
 
 
 
 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب 🙂

** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه سیدا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 
 
 
 مقدمه
افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).
 
اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).
 
 

ارزش‌گذاری برند برای مشتری

در محیط رقابتی کنونی، اکثر محققین بر این باورند که نام تجاری، بخش مهمی از یک کسب و کار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب و کارها علاقه مندند که یاد بگیرند چطور یک نام تجاری با دوام و قوی ایجاد نمایند. یکی از قسمت های لازم و ضروری جهت این فرآیند، شناخت هر یک از عوامل ایجاد کننده ارزش برای نام تجاری است، که این از شاخصه های اساسی برای ایجاد، مدیریت و اندازه گیری ارزش نام تجاری می باشد.

تا کنون، فرمول استاندارد و معینی برای ارزش گذاری دارایی های معنوی و نام تجاری پیدا نشده است، اما روش های مختلفی وجود دارد که تا حد بسیار زیادی توانسته اند متغیرها و عوامل اثرگذار بر ارزش دارایی ها را مورد توجه قرار داده و راه حل های قابل قبولی ارائه دهند. هر کدام از این روش ها دارای محدودیت هایی بوده و این محدودیت ها به خاطر ماهیت و واقعیت اصلی “نام های تجاری و دارایی های معنوی  می باشد. ارزش گذاری این نوع دارایی ها، دارای روند پیچیده ای است و عدم اطمینان بالایی دارد.

 
 
 
فهرست مطالب
 
 
 
فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 
 ادبیات تحقیق 13
2-1. مقدمه 14
2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14
۱- بعد مشتری گرا : 16
۲- بعد مالی 17
3- بعد مرکب : 17
به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20
2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22
2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23
شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24
مارک تجاری  24
تداعی مارک تجاری  25
ویژگیهای مارک تجاری 27
کیفیت ادراک شده  28
وفاداری مارک تجاری  31
وفاداری مشتری 35
آگاهی از برند 37
ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37
طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38
۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40
۳- روش هولیهان : 42
2-4 مشتری و مشتری مداری 45
اهمیت مشتری 45
برنامه کاربردی مشتری مداری 47
سهم برند و رابطه مشتری 52
2-5. تحقیقات انجام شده 55
2-5-1. تحقیقات داخلی 55
شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58
2-5-2. تحقیقات خارجی 59
مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros;2013) 61
منابع: 65
Abstract 71
 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط :
maryam.alkasir70@gmail.com
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی  09214087336

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری,  چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

پر فروش ترین قالب های وردپرس 

دانلود رساله معماری   پروپوزال

فروشگاه فایل   همکاری در فروش فایل

بهترین سیستم همکاری در فروش 

دانلود پیشینه پایان نامه

 دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 خرید چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 سایت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

بهترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود طرحواره درمانیدانلود پیشینه تحقیقدانلود گزارش کارآموزیفروشگاه ساز فایل رایگانهمکاری در فروش با پورسانت بالادانلود پرسشنامه
دانلود تحقیقدانلود مقالات اقتصادیمقاله در مورد ایمنیچارچوب نظری تحقیقخرید کاندومخرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرسدانلود تحقیق آمادهسایت دانلود پاورپوینتمقالات مدیریتیمیزان درآمد همکاری در فروش فایلکسب درآمد دانشجویی

eppt.ir را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کرده ایم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی  09214087336

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری, چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

پر فروش ترین قالب های وردپرس

دانلود رساله معماری پروپوزال

فروشگاه فایل همکاری در فروش فایل

بهترین سیستم همکاری در فروش

دانلود پیشینه پایان نامه

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

خرید چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

سایت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

بهترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

دانلود طرحواره درمانیدانلود پیشینه تحقیقدانلود گزارش کارآموزیفروشگاه ساز فایل رایگانهمکاری در فروش با پورسانت بالادانلود پرسشنامه
دانلود تحقیقدانلود مقالات اقتصادیمقاله در مورد ایمنیچارچوب نظری تحقیقخرید کاندومخرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرسدانلود تحقیق آمادهسایت دانلود پاورپوینتمقالات مدیریتیمیزان درآمد همکاری در فروش فایلکسب درآمد دانشجویی
نظر دهید

      پاسخ دهید