دانلود پروژه کاربینی حسابداری – نمونه کاربینی حسابداری
پروژه کاربینی حسابداری – نمونه کاربینی حسابداری
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1.73 مگا بایت |
تعداد صفحات | 20 |
دریافت فایل
نمونه گزارش کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
گزارش کاربینی رشته حسابداریدر شرکت هواپیمایی
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی
تعداد صفحات:20
نوع فایل:WORDقابل ویرایش
گزارش کاربینی شامل:
- جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
- جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
- توصیف محیط واقعی کار
- عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
- وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
- سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
- توصیف فرآیند انجام کار
- تشریح جریان فرآیند کار:
- ماشینآلات و دستگاهها و ابزارها:
- محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
- نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیتها:
- توصیف توانمندیها و مهارتهای مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
- ویژگیهای جسمانی:
- ویژگیهای مهارتی:
- استعداد های مورد نیاز:
- توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
- سختی و پیچیدگی کار:
- نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
- نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
- نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزههای شغلی):
- وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
- تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگیهای شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
- ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر
بخشی از متن فایل:
1. ماشینآلات و دستگاهها و ابزارها:
ماشین آلات و ابزاری که در حرفه حسابداری مورد نیاز میباشد ابزاری است که در تمام مکان ها و صنایع تقریبا یکسان می باشد که در ذیل نام برده می شود:
1) رایانه
2) ماشین حساب
3) نرم افزار حسابداری
4) محیط کار آرام
برخی از ماشین آلاتی که در این صنعت به کار می رود عبارتند از:
1) دستگاه برق زمینی(GPU)
2) دستگاه برق هوایی(APU)
3) دستگاه بولت لودر
4) استندهای نگه دارنده موتور هواپیما
5) پله های هواپیما
6) لیفتراک
7) ماشین های کشنده
8) توالت سرویس
9) جاروبرقی صنعتی
10)خودرهای یخچال دار
11)ترولی
3. محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
خدمات نهایی شرکتهای هواپیمایی جابجایی مسافر در مسیرهای از قبل برنامه ریزی شده می باشد . نحوه ارائه خدمات به مسافر بدین صورت است که مسافر پس تصمیم به سفر و زمانبندی با مراجعه به دفاتر فروش و یا سایت ایرلاین جهت رزرو و خرید بلیط اقدام می نماید . رزرواسیون شرکت نیز بنا به درخواست مسافر مسیرها و زمانهای موجود را بر روی سیستم رزرواسیون چک می نماید و اطلاعات مربوطه را به مسافر ارائه می نماید.
پس از مراحل خرید بلیط پروازی از دفاتر فروش مسافر می بایست حداقل دوساعت زودتر در فرودگاه حضور داشته باشد جهت انجام امورات بازرسی و مراحل سوار شدن به هواپیما و علت حضور زود هنگام در فرودگاه نیز به دلیل این اقدامات می باشد.
اگر پس از خرید بلیط مسافری از مسافرت خود به هر دلیلی صرف نظر نماید این انصراف دارای جرایمی به نرخهای متفاوتی است. نرخ جرایم بسته به زمان انصراف متغیر می باشد اگر بیتر از سه روز مانده به پرواز 5% تا 24 ساعت مانده به پرواز 10% و از 24 ساعت تا بعد از پرواز 50% جریمه تعلق می گیرد.
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول