مدیریت · اکتبر 11, 2022 0

پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) eppt

رای post

دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

فایل قابل ویرایش پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) , ورد پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-نهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)

توضیحات:
پاورپوینت فصل 9 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با عنوان راهبردهای تکوین و تولید کالای جدید و دوره ی عمر کالا، در حجم 33 اسلاید.

بخشی از متن:
تولید کالای جدید با ایده یابی آغاز می شود. ایده یابی محک زدن و انتخاب سایر ایده های بکری است که در زمینه ی تولید کالاهای جدید مطرح می شوند. هر شرکتی مجبور است برای دستیابی به تعداد محدودی از ایده های جدید  به تعداد زیادی از آنها دست یابد.

فهرست مطالب:
ایده یابی
منابع داخلی ایده
منابع خارجی ایده
غربال کردن ایده ها
مفهوم آزمایی
تهیه ی راهبرد بازاریابی
تجزیه و نحلیل اقتصادی
آزمون بازاریابی
آزمون بازار استاندارد
بهره برداری تجاری
تکوین و تولید مشتری محور کالای جدید
تکوین و تولید گروهی کالای جدید
راهبردهای دوره ی عمر کالا
مرحله ی معرفی
مرحله ی رشد
مرحله ی بلوغ
مرحله ی زوال
تصمیمات مربوط به کالاو مسئولیت اجتماعی
بازاریابی بین المللی کالا و خدمات

دانلود فایل

توضیحات مختصر در مورد پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

 

خرید ساعت مچی همکاری در فروش ساعت   دانلود پیشینه تحقیق  دانلود تحقیق

 

دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) , سایت پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) , خرید پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) , دانلود رایگان پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) , فایل پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x