دانلود پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
فایل قابل ویرایش پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی , ورد پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
اگر برند ها به درستی رشد کنند، می توانند در آینده به اَبرَ برند (یا پلتفرمی برای سایر برند ها) تبدیل شوند.
فهرست بخشی از مطالب:
تعریف برند
تعریف عمومی تر برند
انواع برند
واژه ها و مفاهیم مرتبط با برند
دسته بندی مشتریان از نظر وفاداری به برند (کاتلر)
چگونه وفاداری به برند را افزایش دهیم؟
اشتباهات رایج در خصوص ایجاد جامعه ی هواداران برند: (به خصوص در ایران)
اشتباهات رایج در درک مفهوم برند و برند سازی
برند سازی و هدف از آن
مراحل برند سازی
یک نمونه ی موفق برند سازی
توضیحاتی در مورد سه نوع اصلی برند
شاخص برند ملی
برنامه ریزی برای خلق برند ملی یا هویت رقابتی
پتانسیل ایران در زمینه ی برند ملی و شهری، در حوزه ی گردشگری درمانی
ارزیابی و تعیین ارزش برند (Brand Value)
چند نمونه از پارامتر های موثر در تعیین ارزش برند ها:
تبلیغات اثر بخش یا ساختن گورستان برند
منابع
منابع اصلی مورد استفاده در تهیه این فایل:
1- کتاب Brand leadership ؛ David A. Aaker
2- کتابBrand management ؛ Tilde Helding & Charlotte F.Knudtzen
3- کتاب Strategic Brand Management ؛ Kevin Lane keller
4- کتاب Building Strong Brands ؛ David A.Aaker
5- کتاب Strategic Brand Management ؛ Jean- Noel Kapferer
6- مقاله ی A review of brand Valuation Method ؛Jiangwen Huang / 2015
7- کتاب «هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملت ها، شهر ها و سرزمین ها» نوشته ی سیمون آنهلت ؛ ترجمه ی ابوالفضل زواره و شهاب الدین شمس
8- مقاله ی جاذبه های طبیعی و امتیازات گردشگری درمانی در ایران؛ پروانه عزیزی و سیده لیلا مطهری؛ 1390
توضیحات مختصر در مورد پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
خرید ساعت مچی همکاری در فروش ساعت دانلود پیشینه تحقیق دانلود تحقیق
دانلود پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی , سایت پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی , خرید پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی , دانلود رایگان پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی , فایل پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی