دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 292
قیمت: 86012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بهبود‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان
‏در ‏راستاي ‏رشد ‏و ‏توسعه ‏پايدار ‏كشورها، ‏توجه ‏به ‏بالندگي ‏سازمان ‏ها، ‏از ‏جمله ‏سياست ‏هاي ‏مورد ‏توجه ‏همه ‏مديران ‏مي ‏باشد‏. ‏بانك ‏ها ‏هم ‏از ‏اين ‏موضوع ‏مستثنا ‏نيستند. در ‏بانكداري ‏نوين، ‏مؤلفه‏ ‏هاي ‏متعددي ‏وجود ‏دارند كه ‏بر ‏روند ‏تأمین منابع مالی ‏بانك‏ ‏ها ‏و ‏مؤسسات ‏مالي ‏تأثير ‏مي ‏گذارند‏. ‏شناسايي ‏و ‏تعيين ‏ميزان ‏تأثير ‏و ‏نوع ارتباط ‏اين ‏مؤلفه‏ ‏ها ‏با ‏موفقيت ‏بانك ‏ها ‏در ‏تأمین منابع مالی، ‏مقوله‏ ‏اي ‏مهم ‏مي‏ ‏باشد. امروزه ‏شرايط ‏و ‏موقعيت ‏هاي مؤسسات ‏مالي ‏و ‏بانك‏ ‏ها ‏با ‏يكديگر ‏يكسان ‏نيست ‏و ‏ممكن ‏است ‏كه ‏مؤلفه ‏هاي ‏تأثيرگذار ‏بر ‏تأمین منابع مالی ‏حتي براي ‏هر ‏يك ‏از ‏شعب ‏يك ‏گروه ‏بانكي ‏متفاوت ‏باشد.‏ (اکرامی، 1390‏، ص13‏)
‏صنعت ‏بانکداري، ‏از ‏جمله ‏صنایع ‏مهم ‏و ‏مطرح ‏دنياست و ‏گسترش ‏روزافزون ‏دانش ‏بشري ‏در ‏زمينه ‏علوم ‏الکترونيکي سبب ‏شده ‏است ‏كه ‏این ‏صنعت ‏نيز ‏از ‏این ‏دانش ‏بهره ‏فراوان داشته ‏باشد. امروزه ‏بانك‏ ‏ها ‏در ‏كشورهاي ‏پيشرفته ‏به ‏عنوان رهگشا، ‏مشاور ‏حرفه‏ ‏اي، ‏متخصص ‏در ‏افزایش ‏منابع ‏مالي شركت‏ ‏ها ‏و ‏جمع ‏آوري ‏و ‏تبادل ‏اطلاعات ‏لازم ‏براي ‏مشتریان خود ‏عمل ‏مي‏ ‏كنند ‏و ‏یکي ‏از ‏موتورهاي ‏محرك ‏اقتصادي ‏هر كشور ‏محسوب ‏مي شوند‏. ‏این ‏امر ‏سبب ‏شده ‏است ‏تا ‏فضاي رقابتي ‏تنگاتنگي ‏ميان ‏آن‏ ‏ها ‏برقرار ‏شود. با ‏توسعه ‏روزافزون تکنولوژي ‏و ‏صنعتي ‏شدن ‏كشورها، ‏مدیران ‏بانك ‏ها ‏سعي بر ‏افزایش ‏خدمات ‏نوین ‏بانکداري ‏دارند ‏كه ‏متمایز ‏بودن آن ‏نسبت ‏به ‏خدمات ‏سایر ‏رقبا ‏ازامتياز ‏ویژه‏ ‏اي ‏جهت ‏جذب سپرده هاي ‏مشتریان ‏برخوردار ‏است. در ‏كشورهاي ‏پيشرفته بيش ‏از ‏70 ‏درصد ‏امور ‏بانکي ‏استفاده ‏كنندگان ‏از ‏خدمات بانکي ‏بدون ‏حضور ‏در ‏محل ‏شعب ‏بانك ‏ها ‏و ‏با ‏استفاده ‏از سيستم ‏هاي ‏الکترونيکي ‏صورت ‏مي‏ ‏پذیرد، ‏لذا ‏بانك‏ ‏ها ‏با بکارگيري ‏فناوري ‏مدرن ‏صنعت ‏بانکداري ‏و ‏اجرایي ‏نمودن طرح ‏مشتري ‏محوري، ‏سعي ‏بر ‏كاهش ‏ضرورت ‏مراجعه مشتریان ‏به ‏محل ‏شعبه ‏را ‏دارند ‏تا ‏مشتریان ‏بتوانند ‏در ‏محل كار ‏و ‏یا ‏اقامت ‏خود ‏عمده ‏امور‏ ‏بانکي ‏را ‏از ‏این ‏طریق ‏انجام دهند ‏(جکسون، 2010‏، ص8‏)

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *