پاورپوینت آشنایی با مرلین منسون
پاورپوینت آماده با عنوان آشنایی با مرلین منسون
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 314
قیمت: 25000 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
آشنایی با مرلین منسون 1. غرب و جریانات صهیونیستی می کوشند تا نشان دهند کسانی که یهودیان را مورد آزار قرار دارند (البته صرفا بنابر ادعای واهی هلوکاست) از تبار شیاطین هستند . 2. همچنین پوششی نیز برای جدایی تبلیغات مدنظر قرار دارد ، جدایی دروغین صهیونیسم از نازیسم که این امر خلاف واقعیت است . 4. نماد تشنج یا ستاره ضد مسیح (superstar shock Anticrist) : این نماد نیز مانند بسیاری از نمادهای رایج میان شیطان پرستان از نمادهای صهیونیستی و دقیقاً امتداد ستاره داوود و با حاشیه هایی از حروف یونانی مبنی بر کلمه نهنگ (که بنا بر برخی اعتقادات نه چندان صحیح عبرانی از اشکالی است که شیطان به شکل آن ظاهر می شود.) علاوه بر ستاره داوود که مبنای طراحی این ارم است ، تعادل و چرخش نیز از خصوصیات این نماد است که در مجامع شیطان مدرن مورد تایید قرار می گیرند. 5. امگا و حیوانات مکانیکی نام آلبوم پرفروش منسون است که شامل 15 ترک است این تعداد به شکل کلید هایی در سر این نماد که بی شباهت به بز نیست طراحی شده است. امگانیز از حروف یونانی است که با توجه به الهام گرفتن تفکرات شیطان پرستی از فلسفه یونانی مورد استفاده قرار گرفته است . 6. عطارد و اکنون هالی وود این نماد پس از آلبوم هالی وود با اندک تغییراتی مورد استفاده گروه منسون قرار گرفت .این نماد مبتذل بر روابط جنسی نامشروع میان زن و مرد و آثار اروتیک تولید شده نیز دلالت دارد در حقیقت عطارد یا هالی وود نمادی است از کارهای به اصطلاح هنری که در خدمت رواج فحشا قرار می گیرند. 7. سر مرگ این نماد ترکیبی از جمجمه انسان و گوش های موش است ، موش که توسط نازی ها به یهودیان نسبت داده می شود . ( البته در سراسر اروپا یهودیان از لقب موش های کثیف برخوردار بودند) این نماد نیز مانند برخی از موارد بررسی شده به جهت همسویی تبلیغاتی با صهیونیسم در برقراری پیوند سوری میان نازیسم و شیطانیسم طراحی شده است. 8. صلیب لوراین ، مرا بخور مرا بنوش این نماد باستانی که توسط منسون مورد استفاده قرار می گیرد ویژه گروهی از چهره های افسانه ای به نام شوالیه های معبد بوده است . این نماد کاربردهای جادوگری و مصرف برخی امور غیرمعمول مانند کیمیاگری و … را نیز دارا می باشد . از صلیب لوراین به عنوان مرگ مجازی روح و اتحاد مقابل نیز تعبیراتی ارائه شده است . 10. گروه منسون افراد متفاوتی تاکنون در گروه کاری مرلین منسون حضور پیدا کرده اند و بنابر دلایل مختلفی موفق به ادامه فعالیت در این گروه نشده اند. البته منظور از گروه ، نوازندگانی می باشند که به اجرای زنده در کارهای او می پردازند و این افراد چنانچه کارایی خود را از دست دهند و یا آنچنانکه باید ارزش های اخلاقی این افراد را مورد توهین و لگدکوب نمودن قرار ندهند ، فورا با نفر یا نفرات بعدی که در لیست انتظار برای شهرت قرار دارند جایگزین می شوند به لحاظ ظاهری نیز این افراد عمدتا کم سن و سال و عمیقا تحت تاثیر رئیس گروه قرار دارند اما علی رغم همه تلاش هایشان توان رقابت با او را پیدا نمی کنند ، زیرا به محض ورود به شهرت فوراً اخراج خواهند شد. این گروه در بسیاری از خبرسازی ها دوشادوش منسون ، وی را یاری می کنند . در حقیقت افراد گروه منسون باید مانند قبیله شیطان کاملاً در اختیار او و تحت الشعاع چهره ، رفتار و برنامه های او قرار گیرند تا بتوانند ادامه همکاری دهند . 11. منسون و رواج زنا با محارم حفظ حدود خانوادگی به عنوان محملی برای شکوفایی انسان کامل و تعالی روحی ، جسمی و معنوی تک تک اعضای آن ، عمدتا در صدر آموزه های نجات بخش الهی می باشد ، مهم نیست که از منظر مسیحیت آن را به نظاره بنشینیم بلکه از دیدگاه یک مسلمان ، آنچه مهم است حفظ نهاد خانواده است . اما نحله های مختلف فاسد فکری غرب در سالیان گذشته تلاش های ویژه ای را برای ناامن کردن حریم خانواده ها و یا به عبارتی دیگر خانگی کردن دزدان دین ، اعتقاد و وجدان انسان ها را پدید آوردند . منسون در صدر اولویت قرار دارد . سال ها پیش وقتی نخستین اخبار مبنی بر راه اندازی سایت های مروج روابط شنیع جنسی خانوادگی به راه افتاد ، ترس کشنده ای را در سطوح مختلف مطلعین دامن زد، اتفاقی که بحمدالله و بانفوذ کلان اندیشه اسلامی در سطوح مختلف جامعه ایرانی مطرود ماند . اگرچه گروهی نیز در این بین به اشکال مختلف جذب این آموزه های بسیار فاسد شدند اما مطالب فجیعی در ترویج روابط خلاف اخلاق فی ما بین ” پدر و دختر ، پدر و پسر ، مادر و فرزند ، برادر ، خواهر و … ” در جمع وسیع سایت های هوادار مرلین منسون مطرح است که باعث شگفتی جوانان به او شده است . امروزه نیز همین متون غیراخلاقی با استفاده از بلوتوث مبادله می شود . شیوه انتقال مفاهیم شیطانی که مرلین منسون به عنوان مروج گستاخ آن در سراسر جهان شهرت یافت ، عمدتاً با تنظیم داستان های اروتیک و تصاویر ساختگی از نقاط مختلف دنیا دنبال می شد . ورود منسون به ایران بدیهی است یکی از نکات مهم در تحلیل چیستی ـ چگونگی و چرایی معضلات فرهنگی ، بررسی نحوه ورود این جریانات به جوامع هدف می باشد که ما به شرح ذیل به ارائه یافته های خود پرداخته ایم . 1. تلویزیون های ماهواره ای طی سالیان گذشته ورود پدیده آسیب زای بهره برداری بدون قاعده و غیرمجاز از تجهیزات دریافت ماهواره ای ، اثرات غیرقابل جبرانی را در سطح خانواده های ایرانی به همراه داشته است . مدیران خانواده هایی که با هوشیاری و آگاهی به مضرات ” بمب های ساعتی ” آگاهی یافتند بدون درنگ و حتی از دست دادن دقایقی این محموله های انفجاری را به بیرون از منازلشان پرتاب کردند ، تا دیگر اعضای عزیز خانواده هایشان قربانی این انفجارهای اخلاقی و اجتماعی نشوند . گروهی نیز با کم اطلاعی و بی توجهی همچنان بر استفاده از امواج مسموم اصرار ورزیده و به همین سبب است که منسون و تبعات فکری و گروهی وی به عنوان یک معضل از طریق این شبکه ها به خاک ایران اسلامی راه یافتند . 2. اینترنت حضور اینترنت در کشورهای مختلف جهان در بسیاری موارد توانست ، امور دریافت فایل های متنی ، صوتی و تصویری را تسهیل نماید . بدیهی است جریانات مخرب نظیر ” شیطان گرایان ” نیز از این فرصت استفاده کرده و عقاید خود را به این شبکه اطلاع رسانی بدون مرز وارد ساختند. ا 3. بازگشتگان از غرب هم ردیف ورود بیماری های جسمی مهلک مانند ایدز و هپاتیت از برخی بازنشستگان غرب، بیماری های روحی و روانی عدیده ای نیز از جامعه مسموم غربی به سرزمین های اسلامی علی الخصوص ایران اسلامی راه یافت . طبیعی است انسان هایی که در فضای پاک و نسبتا سالم داخل کشور رشد کرده اند نمی توانند به راحتی پذیرای این چنین ره آوردهایی باشند. لکن شیفتگی تاریخی رایج در تعامل با بازگشتگان از غرب باعث برقراری پیوند و سرایت هواداری و یا بهره برداری از آثار این میلیاردر هالیوودی در ایران شد . 4. تکثیر محصولات در کلوپ ها اصناف ارائه کننده خدمات فروش و تکثیر محصولات رایانه ای و فیلم طی سال های گذشته عمدتا به صورت غیرقانونی مبادرت به توزیع لوح های فشرده با مضامینی مختلف پرداخته اند. در این میان چنانچه یک محصول حاوی موارد غیراخلاقی و مخرب باشد نیز به سرعت در جامعه و با هزینه بسیار اندکی رواج پیدا می کند. همین جا باید متذکر شد اقدام به جای نیروی انتظامی توانسته است اثرات مثبتی را در جلوگیری از انتشار این محصولات منحرف کننده به همراه داشته باشد ، اما این مبارزه باید ادامه داشته باشد تا سلامت جامعه حفظ شود . کلیپ ها و فایل های صوتی مرلین که از طرق مختلف ضبط و توزیع شده بود توسط برخی از ویدئوکلوپ ها (که اغلب فاقد مجوز فعالیت نیز باشند) بدون آنکه مالکین آنها حداقل اطلاعی از محتوای آموزه هایی که انتشار می دهند داشته باشند ، به سرعت منتشر و در سطح هر منطقه صدها نسخه که 99% آنها نیز کپی بود در دسترس جوانان قرار گرفت و بدین ترتیب به شکل گیری جریان گروه های شیطان پرستی کمک کرد . 5. مطبوعات و سایت ها برخی از مطبوعات کشور ، علی الخصوص آن گروهی که با عنوان ” مطبوعات زرد ” شناخته می شوند با اهدافی به اصطلاح روشنگرانه اما در حقیقت تبلیغی به معرفی شخصیت فرد مورد مطالعه این پژوهش (مرلین منسون) پرداختند . در کنار اقدامات نشریات زرد عملکرد سایت های خبری ـ فرهنگی نیز که ظرافت های لازم را در خصوص رویارویی با این الگوی فاسد مراعات نکردند قابل توجه می باشد . 6. گروه های متالیکا با توجه به اینکه سبک موسیقی منسون یکی از انواع موسیقی متالیکا می باشد ( مانند انواع و اقسام گرایش های شیطان پرستان) این فرد در سایه رواج گروه های متالیکا در کشور شناسایی شد . گروه هایی که با سهل انگاری برخی از مسئولان فرهنگی کشور به ابعاد کمی و کیفی فعالیت های خود افزودند. طبیعی است که در میان جمعی که دارای سبک مشترک می باشند ، فرد الهام بخش ، آن فردی است که دارای شهرت بیشتر می باشد . فعالیت این گروه های موسیقی در ایران از سویی باعث ورود و رواج هرچه بیشتر مرلین منسون و آثارش به ایران شد و از دیگر سو باعث شهرت بیشتر وی در جمع قشر جوان کشور گردید . استمرار حضور در بخش سوم این پژوهش به علل و عواملی که همچنان بر حضور این عنصر شیطان پرستی و آموزه هایش در ایران استمرار می بخشد ، خواهیم پرداخت . 1. همسو با جهان اغلب کشورهای جهان و علی الخصوص آن بخش هایی که تحت سلطه فرهنگی غرب قرار گرفته اند از انواع زجرآور خلاء فرهنگی در عذابند. نداشتن الگوی مناسب ، کمبود امید در آینده ،افزایش میل به پوچ گرایی و … در سطح کشور های جهان ، همگی دست به دست هم داده و حضور عناصری همچون منسون را توجیه می کند . عناصری که دست آورد عمده تحرک آنها رواج رذایل اخلاقی در بدترین صور آنها می باشد . منظر دیگری که قابل تامل است، تحت تاثیر قرار دادن تصنعی جهان از مفهوم یکجانبه گرایانه جهانی سازی است . بدیهی است که اولین مرزهایی که در جهانی سازی عملا برداشته می شود و صد البته مورد هدف دنبال کنندگان نیز می باشد ، مسائل فرهنگی کشورها و حواشی آنان است . براساس این قاعده مرزهای فرهنگی کشورها به سرعت و با حضور عناصر دون شانی مانند منسون درنوردیده می شود و اینان با جاذبه های حیوانی درصدد فائق آمدن بر فرهنگ های اصیل بومی و محلی هستند . 2. حرکت مطبوعات مطبوعات از دیرباز تاکنون نقش های ویژه ای را در چهره سازی ها ایفا نموده اند و این روند و روال همچنان ادامه دارد . موضوعی که در این قسمت باید به آن اشاره شود ، موضوع مهمی است که به نحوه پرداختن و نقد غیر اصولی یک چهره مخرب می تواند به رشد هرچه بیشتر آن کمک نماید . همچنین گفتنی است که برخی از نشریات داخلی تحت تاثیر فضای بین المللی و با استفاده از متون ترجمه شده مورد علاقه هواداران منسون با او آشنا شده و از وی تصاویری ارائه شده است که ماحصل آن تبلیغ چهره شیطانی منسون است . استفاده از عناوین ” سلطان موسیقی ” ، ” نوآور ” ، ” بدیع ” و… در معرفی آثار و شخصیت این چهره هالیوودی از مظاهر بیرونی این عملکرد ناصواب و تاثیر آن بر ماندگاری چهره مذکور در سطوح مختلف جامعه می باشد . 3. وبلاگ نویسان وجود بیش از دو میلیون وبلا گ فارسی زبان شناسایی شده در کشور خود نمایانگر این نکته مهم است که این وبلاگ ها از هر دری سخن می گویند و بستر مناسب را در جامعه فراهم می آورند. وبلاگ های مرتبط با موضوع در چند محور عمده ذیل به تحرک می پردازند : 1-3 ترویج اشعار منسون 2-3 چهره سازی و قهرمان پردازی از این هنرپیشه ابتذال گرای غربی 3-3 انتشار داستان های محرک جنسی 4-3 انتشار تصاویر و کلیپ های خواننده مذکور در کیفیت ها و تعداد مختلف 5-3 عرضه و فروش محصولات تولید شده توسط گروه منسون با شیوه های مختلف 6-3 اعلام برنامه کنسرت های منسون به صورت منظم 7-3 ترویج فحشا و انواع آن 8-3 معرفی گروه های موسیقی راک و متالیکا در سراسر ایران و جهان و اعلام برنامه و تبلیغ برای این دست گروه ها 9-3 رواج و تبلیغ انواع گروه های شیطان پرستی و شیطان گرایی 10-3 رواج نمادها و سمبل های منسون و سایر جریانات شیطان پرستی 4. شکل گیری هواداران شکل گیری هواداران و به تعبیر بهتر گروه های کوچک و بدون سازمان هواداران مرلین منسون را می توان در فاصله زمانی 10سال پیش تاکنون در ایران جستجو کرد. این گروه ها عموما در مهمانی های شبانه و چت روم های تازه وارد اینترنت سازماندهی و به صورت پراکنده و بسیار کم اثر ساماندهی شدند . بخش چهارم پژوهش حاضر به صورت کامل به بررسی جامعه شناسی هواداران اختصاص یافته است . هوادارانی که اغلب با پوشیدن انواع خاص از البسه مورد استفاده منسون و انجام آرایش های نامتعارف به روی صورت و موهایشان مورد شناسایی سایرین قرار می گیرند . همچنین عمده ترین شیوه دعوت ایشان به محافل از طریق روابط اینترنتی و پست الکترونیک انجام می پذیرد ، زیرا از نظر این گروه از افراد مطمئن ترین روش می باشد . همچنین باید افزود رفتار گروهی این گونه از شیطان پرستان تازه وارد انعکاس دقیقی است با ” شیطان ” الگو که توسط ایشان برای پیروی برگزیده می شود ، اما پس از مدت کوتاهی امکان تغییر رویه و اعمال تغییراتی در رفتار آنان وجود دارد . شکل گیری هواداران 1. محافل شبانه پدیده آسیب زای محافل خاص شبانه از آنها با عنوان ” پارتی ” استفاده می شود ، در فرآیندی نزولی اشکال انحراف شدیدتری را هر سال نسبت به سال های گذشته ، طی می نماید . بدیهی است که این محافل نیاز به کالاهای قابل مصرف و جذاب دارند و از دیگر سو خرده فرهنگ ها و ضد فرهنگ هایی ر ا برای جمع مخاطبان و شرکت کنندگانشان تولید می نماید . جذابیت های مجازی مرلین منسون (شامل ظاهر ، اشعار ، ریتم و تنوع موسیقی مورد استفاده و…) می تواند همچنان پدیده ای کارآمد در اختیار این محافل مسموم قرار بگیرد . طبیعی است پس از طی مدتی این موسیقی متن به علاقمندی و نهایتاً تاثیرپذیری مخاطبانش بدل می شود . 2. گروه های متالیکا بررسی های انجام شده نشان می دهد ، اغلب افرادی که داخل کشور علاقه به فراگیری سبک متالیکا دارند ،پس از مدتی به دلیل شهرت و حضور برخی از عناصرحرفه ای در گروه منسون ، علاقمند به آثار وی می شوند. حتی اگر این علاقمندی کاملا از زاویه ای حرفه ای شکل بگیرد ، در هر حال نوعی از هواداری را به همراه خواهد داشت . این زاویه از هواداری بر آثار، تفکر و ظواهر فعالان گروه های موسیقی متالیکا در ایران اثراتی را به همراه داشته است ، که کاملاً قابل مشاهده است . گروه های متالیکای بازار و حاشیه های غیر حرفه ای هستند که کمک شایان توجهی را به برجسته تر شدن نقش و اثر عناصر حرفه ای و مطرح مانند منسون می نمایند. 3. علاقمندان به راک با توجه به اینکه سبک موسیقی و آثار منسون آمیخته ای از انواع متالیکا و راک است، مانند بخش قبلی علاقمندان به موسیقی راک نیز طبیعتا جذب وی می شوند . این ارتباط را می توان در آرا و نظریات افرادی مشاهده کرد که موسیقی راک را به عنوان سبک دلخواه انتخاب می نمایند. 4. انجمن های … کلوپ ی… درجه فضای رایگان است که افراد با عضویت و ورود در آن از امکانات رایگان برای گفتگو ، تبادل اطلاعات و دریافت فضای رایگان جهت وبلاگ نویسی بهره مند می شوند . انواع و اقسام روابط ناهنجاری در بین گروه های مختلف جوانان که در این مجموعه عضویت دارند قابل بررسی است . یکی از این ابتلائات موضوع “شیطان پرستی” است که طبق بررسی های به عمل آمده اولین محیطی است که پذیرای گروه های ایرانی از این دست بوده است . تصاویر ، دست نوشته ها و لینک های موجود در صفحات شخصی شیطان گرایان در سایت ….بستر مناسبی را برای شیوع هواداری از شیطان پرستی و چهره های شاخص آن را فراهم آورده است . اعضایی که در سایت مذکور هوادار منسون و شیطان پرستی هستند، اغلب به جای تصاویر شخصی از انواع عکس های فرد مذکور استفاده می نمایند و خود را با علائم و نمادهایی که در بخش اول به آنها پرداخته شد ، معرفی می نمایند. در کنار تصاویر این افراد از مذکر و مونث عموما با ظواهری زننده و نامناسب و بعضا مستهجن قابل مشاهده است . از این محیط برای گفتگو ، اعلام قرار میهمانی های به شدت فاسد شبانه و انتشار عقاید جنون آمیز و شیطانی خوانندگان راک و متالیکا بهره برداری می شود. 5. کلوپ ها در سایت ….. سایت گفتگوی …. پس از فیلترینگ سایت ….. در ایران تشکیل شده و با حضور چند نفر از دوستان قدیمی محیط های اینترنتی وبا همان فرهنگ حاکم بر …. تشکیل شد. این سایت هم اکنون مدعی است که خدمات کلانی را در اختیار جمعیت گسترده ای از کاربران اینترنتی ایران قرار می دهد. با ذکر این نکته که بررسی عملکرد این سایت درخور بررسی های بیشتری است به روند و روال شکل گیری و گسترش هواداران شیطان پرستی در این سایت می پردازیم. طبق آمار موجود در بیش از 1000 عضو در کلوپ های فرعی شیطان پرستی و مرلین منسون این سایت به گفتگو ، برقراری ارتباط حضوری، شرکت در برنامه های مختلف و جابه جایی فایل های صوتی و تصویری اشتغال دارند . نکته بسیار حائز اهمیت ، وضعیت سنی کاربران می باشد. بررسی انجام شده بر روی یک گروه 16 نفری نشان می دهد که بزرگترین افراد ، متولد سال 1364 و کوچکترین آنها متولد 1369 می باشد. 70% اعضای این گروه مورد بررسی قرار گرفته نیز بعد از سال 1366 متولد شده اند و این هشداری جدی است برای مسئولین محترم فعال در حوزه فرهنگ: یعنی رسیدن سن تمایل به شیطان پرستی کمتر از 20 سال و این سن برای انحرافی به این بزرگی قطعاً نگران کننده است . اما موضوعات مطرح شده در این انجمن ها نیز می تواند بیانگر وضعیت فکری این افراد باشد . 1. بیوگرافی ” مرلین منسون ” نام مستعار ” برایان وارنر ” متولد سال 1969 میلادی از یک خانواده فقیر و سطح پایین فرهنگی در منطقه کانتون اوهایو آمریکا می باشد . وی دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشته و همواره با آرزوهای کوچک اما دست نیافتنی اقتصادی و مالی و آنچه در برهه زمانی موردنظر ، حداقل های یک زندگی را برای یک کودک و نوجوان در آمریکای افسار گسیخته لازم می ساخت بزرگ شد . وارنر دوران کودکی پر از حسرت خود را به جوانی می رساند . در حالی که گروهی نیز اظهار کرده اند وی مدتی را در یک مدرسه مذهبی مسیحی تحصیل کرده است. برایان در سن 18سالگی ضمن نقل مکان به منطقه تامپابای در فلوریدا به شغل روزنامه نگاری روی می آورد . وارنر در طول این مدت مطالب مختلفی را با قلمی ضعیف و سطحی نگر در نقد اشعار موسیقی های مبتذل و سخیف ” متال ” و ” راک ” به رشته تحریر در می آورد. گروهی از هواداران وی به غلط او را منتقد متالیکا معرفی می کنند . اما آنچه با اطمینان در خصوص این برهه زمانی شیطان مدرن می توان اظهارنظر کرد، این است که سال های جوانی برایان سال های آشنایی وی با فضای مسموم گروه های شیطان پرستی و اقمار آن نظیر گروه های متالیکا ، هی پی و… است . بدیهی است از آن ساخت فاسد فرهنگی ، اگر انسان هایی به غیر از برایان وارنر شکل بگیرند ، محل تردید وجود خواهد داشت و این هشداری است جدی به آینده تمامی کشورهایی که در زمینه اقدام دیر هنگام مهندسی فرهنگی ، هنوز هیچ تحرکی را صورت نداده اند . در هر حال وی پس از آشنایی با اسکات میچل گیتاریست فعال در برخی گروه های کوچک و نه چندان حرفه ای راک ، گروه متالیکای خود را تشکیل می دهد . وی در این سال ها نام مرلین منسون را با ترکیب نام دو نفر دیگر بر خود می گذارد . نام مرلین را از بازیگر زن بنام هالیوودی ” مرلین مانرو ” که شهرت به فساد و بازی در فیلم های غیر اخلاقی داشت و از ظاهر زیبایی برخوردار بود و منسون را نیز از نام یک کشیش ناراضی فرقه گرایی مسیحی بر می گزیند . وی با همکاری عناصر دیگری همچون ” گجت گین ” نوازنده باس ، ” مادونا واین ” ، نوازنده کیبورد و ” اسپوکی کیدز ” چند مجموعه موسیقی را ضبط و روانه بازار می نماید . پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگ بندی صحنه ، نوع اجرا ، گستاخی در استفاده از الفاظ رکیک و ترویج فحشا در آثار ایشان ، ” ترنست رزنور ” (یکی از فعالان گروه متالیکا در آمریکا) در سال 1993 زمینه تبادل نظر گروه منسون که دچار تغییرات رادیکال تری نیز شده بود را با مدیر یک شرکت فعال در حوزه موسیقی آمریکا بنام ” تایتینگ ریکورد زلیپل ” را فراهم می آورد . عناصر تازه وارد گروه و مدیر شرکت یاد شده زمینه های گرایش بیشتر شیطان مدرن را به وحشی گری در صحنه های اجرا و انجام اعمال خارق العاده یک انسان سالم و دارای هویت انسانی را فراهم می آورند.منسون در این سال ها و به سرعت عصر توحش موسیقیایی اش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پر مخاطب رسانه های آمریکایی بدل شد . این اقدامات او را از جایگاه یک مطرب محلی در فلوریدای جنوبی خارج و از او چهره ای ملی در آمریکا ساخت .در طول این مدت نگرانی های برخی از اقشار اجتماعی از هنجارشکنی وحشت زای این فرد ، زمینه های مقاومت های داوطلبانه و لغو برخی از برنامه های عمومی منسون را فراهم آورد . او در این سال ها آلبوم های ضد مسیح (یا آنتی کریست)، هالیوود ، حیوانات مکانیکی و … را منتشر کرد . ناگفته نماند که حضور معنادار روزنامه های آمریکایی در چهره سازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بی تاثیر نبوده که در جای خود مورد بحث قرار خواهد گرفت. او در سال 1997 به یکی از خبرسازترین چهره های جهان بدل شد . اما آنچه باید ذکر شود ، آن است که محصول این فعالیت ها شهرت و ثروت بسیار زیادی است که حداقل 5 نسل بعد از این خواننده متالیکا را بیمه کرده است و بسیاری از آگاهان نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهان می شناسند که به کمک تسلط بر احساسات جوانان دور مانده از معنویت و به مدد کارهای شنیع توانسته است ثروت کلانی را جذب حساب های بانکی اش نماید. سبک خاصی را نیز در ارائه آثار موسیقیایی به منسون نمی توان نسبت داد ، اگرچه همانطور که اشاره شد پایه تم های آثار وی همان پایه های برگرفته شده از موسیقی متال است . اما اگر می خواهیم درک درستی از سبک موسیقی وی داشته باشیم تداعی قارچ های روییده بر ریشه درختان جنگلی و یا سایر انگل ها می تواند ترسیم گر منظور نگارنده از طرح موضوع باشد . عامل سودجویی در تبیین خط مشی منسون نقش ویژه ای را عهده دار است و اما باید یادآور شد که از فعالیت وی سود سرشاری نصیب کمپانی های طرف قرارداد تبلیغاتی با او کرده است که در زمینه های مختلفی از جمله زیور آلات ، لباس و… فعالیت اقتصادی دارند . 2. عقاید هیچ عقیده ثابتی را نمی توان به منسون نسبت داد ، او مظهر لاقیدی و بی عقیدگی محض است و آنجا که پای عقیده به میان کشیده می شود آن عقیده به شیطان و بزرگی این موجود رانده شده است . لکن از آنجا که انسان های بی عقیده و مکاتب بی عقیده باید در پی انجام اعمال خود به فلسفه بافی بپردازند تا مرموزتر و در نتیجه احساس نیاز در جستجوی ایشان معمول داشته شود ، او نیز فلسفه بافی هایی را طرح می نماید . به عبارتی دیگر فلسفه بافی به کمک ” مشتری داشتن ” و ماندگاری مشتریان به کار او آمده است . وارد شدن در تونلی یا سالنی که با تصاویر هر چند بی ربط تزیین شده است کمک می کند تا مخاطبانش مدت بیشتری را در این تونل یا سالن باقی بمانند و در نتیجه گزارش می کنند که ” ما فلان میزان مخاطب را داریم ” . منسون اولین دیدگاهش در صدور عقاید یا فلسفه بافی ها همین مورد است ، یعنی نگاه داشتن بیشتر مشتریان در صف انتظار دریافت تولیدات فکری جدید . در مرحله بعد القای مفاسد فکری و عقیدتی در دستور کار وی قرار دارد که در صدر آن همان بی عقیدگی است . بی عقیدگی که در پلورالیسم یا نسبت گرایی نیز رخ می نماید امروزه شاخصه زیربنای بسیاری از مکاتب فکری است ، بد نیست در اینجا متذکر شویم که منسون مصداق نسبیت گرایی در حوزه اخلاق است . در هر حال این شیطان مدرن به نظر گروهی یک متالیکا و به نظر گروهی دیگر یک پانکیسم است .
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول