دانلود مقاله مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) 25 ص

دانلود مقاله مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) 25 ص

دانلود مقاله مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM ) 25 ص

دانلود-مقاله-مدیریت-ارتباطات-مشتری-(-crm-)-25-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏مدیریت سازمان
‏موضوع : ارتباطات
‏۲
‏مدیریت ارتباطات مشتری ( CRM‏ )
Customer Relationship Management‏
‏مرحله طراحی مجدد فرآیندهای سازمان بر مبنای اهداف CRM‏ بهترین نتیجه را برای سازمان در پی خواهد داشت.
‏سیستم های CRM‏ فعلاً دارای ۵ موتور اصلی و استاندارد به شرح زیر است که به احتمال زیاد در آینده تغییر کرده و موتورهای دیگری به آنها اضافه خواهد شد:
‏تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه: چرا که در شرائط حاضر در اکثر سازمانها که اطلاعات مشتریها را دقیقاً نگهداری می کنند این اطلاعات تقریباً در ۲۰ نقطه جمع آوری می شوند که برای استفاده از آنها و توسعه بازار دارای مشکلات زیاد و بعضی مواقع غیر ممکن است.
‏تجزیه تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری : در صورت تنوع کالا و خدمات یک سازمان، این موتور اقدام به بخشی کردن مشتریها و تجزیه تحلیل ویژه برای وضعیت جاری و توسعه بازارهای هدف براساس اطلاعات هر بخش می کند.
‏اختصاصی کردن نیاز مشتری : با توجه به امکان ارتباط خاص با مشتریها، این موتور خواهد توانست نیاز مشتریها را به صورت خاص جمع آوری و در اختیار سازمان قرار دهد تا سازمان بتواند نیاز خاص آنها را طراحی و تامین کند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x