دانلود مقاله کنترلگرفازی ۱۶ ص

دانلود مقاله کنترلگرفازی ۱۶ ص

دانلود مقاله کنترلگرفازی ۱۶ ص

دانلود-مقاله-کنترلگرفازی-16-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱
‏مقیاس گذاری استفاده های کنترل گر برای اشتباهات و تغییر دادن اشتباهات و خروجی کنترل گر از طریق طرحی انتخاب می شود که در آن ‏ است.(چون اشتباه e(KT)‏ ‏هرگز نمی تواند بیش از ‏ شود.) و gc=100‏ (زیرا از طریق شبیه سازی پی برده ایم که کشتی، سرع تر از rad/sec‏ ۰۱/۰ حرکت نمی کند) و ‏ (زیرا می خواهیم ‏ را بین ‏ محدود کنیم. داریم: ‏).
‏فرض می شود که دستگاه فازی برای خروجی کنترل گر فازی، متقارن و مثلثی شکل با عرض ۰/۴‏ است. و در مباحثه عمومی، همه آنها در صفر متمرکز شده اند.
‏مدل مرجع برای نشان دادن مقدار واقعی کارایی لازم انتخاب شده است بطوریکه
‏۱
‏۳
‏در این جا ‏ کارایی خواسته سیستم را برای دماغه کشتی ‏ مشخص می کند. ورودی های مدل وارونه فازی شامل اشتباهات و تعویض اشتباهات بین مدل مرجع و دماغه کشتی است و به صورت زیر بیان می شود:
‏برای هر کام از این ورودی ها ۱۱ تابع عضویت متقارن و مثلثی شکل تعریف می شود که در مباحثه عمومی به صورت زوج توزیع شده اند. استفاده مناسب از کنترل گر، وابسته به ‏ و ‏ و ‏ می باشد و ‏و ‏و ‏.(با توجه به طرح ۱ در بخش ۶.۲.۵‏)
‏برای یک کشتی باری، بالا بردن گوشه سکان ‏ معمولا به پایین آمدن دماغه کشتی منجر می شود. این اطلاعاتی در مورد حرکت وارونه دستگاه است. که ما در مدل وارونه فازی استفاده ی کنیم. بویژه قوانین را به شکل زیر مورد استفاده قرار
می دهیم

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x