دانلود پاورپوینت دوره عمر مشتری
پاورپوینت دوره عمر مشتری
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 365
قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
1 عنوان:دوره عمر مشتری 2 در محیط رقابتی امروز که دوام و بقای سازمان ها به کیفیت تصمیمات ذی نفعان بستگی دارد، ارزیابی عملکرد از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان خواهد داشت. ارزیابی عملکرد واحدهای کسب و کار یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران و مسولان این واحدها در طول تاریخ بوده است.مشتریان تنها منبع رشد تمام کسب و کارها محسوب می شوند و ارزش چرخه عمر مشتری دانشی است که به ارائه دهندگان خدمات مالی نیمرخی از وضعیت مشتریانشان ارائه داده و به سازمان ها جهت توسعه کانال های ارتباطی مناسب و برقراری استراتژی هایی برای دستیابی به جلب نظر مشتریان کمک خواهد کرد. 3 امروزه شرکت ها به منظور رشد وبقا در عرصه رقابت اقتصادی در جهان کنونی، باید برای مشتری مداری اهمیت ویژه ای قائل شده و ارتباط خود را با خریداران کالا و خدماتشان در طول دوران عمرشان بیش از پیش افزایش دهند. استفاده از ابزارهایی برای رتبه بندی مشتریان باعث می شود سازمان بیش ترین تلاش خود رابرای شناسایی، جذب و حفظ مشتریان با سودآوری بیشتر متمرکز کند. ارزش دوره (CLV)، می تواند به عنوان ملاک ارزش گذاری مشتریان، چارچوب مناسبی برای این کار باشد. اما امروزه ارزش مشتری به عنوان عامل قابل اندازه گیری می تواند در بخش بندی مشتریان به کار رود.در این زمینه سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی از جمله بانک ها مانند سایر سازمان ها می توانند از ارزش چرخه عمر مشتری به عنوان ابزاری در جهت رسیدن به هدف های مورد نظر خود در زمینه ارتباطات با مشتریان استفاده کنند. از طرفی اهمیت محاسبه ارزش دوره عمر مشتری به عنوان یک برداشت وزنی از مشتری به منظور تخصیص بهینه منابع و خدمات خاص به مشتریان ویژه می باشد. در حقیقت یکی از پرکاربردترین و مهم ترین شاخص هایی می باشد که در بخش بندی مشتریان مطرح است. 4 به طور کلی می توان گفت که از شاخص CLV برای رتبه بندی مشتریان، انتخاب و حفظ آنها استفاده می شود، زیرا مشتریان از نظر مالی دارای جذابیت های متفاوتی هستند و رویکردهای ارتباط با مشتری به تناسب این اولویت ها انتخاب می شود. توجه به مفهوم ارزش طول عمر مشتری CLV به منزله یک سلاح استراتژیک در جذب و نگهداری مشتریان حائز اهمیت است. ارزش طول عمر مشتری مقدار سودی است که یک مشتری در طول عمر مشتری بودن خود برای یک شرکت به ارمغان می آورد. ارزش دوره عمر مشتری وتعاریف آن:توجه به ارزش دوره عمر مشتری در ادبیات بازاریابی، از اواخر دهه 1980 آغاز شد و کاربردهای متعددی از ارزش دوره عمر مشتری در این زمینه ارائه شد. کاتلر(2000) ارزش دوره عمر مشتری را به عنوان ارزش فعلی خالص قابل کسب در دوره عمر مشتری تعریف می کند. اما به طور کلی می توان گفت ارزش دوره عمر مشتری ارزشی است که مشتری در طول دوره عمرش برای سازمان ایجاد می کند و هدف اصلی از محاسبه آن، ایجاد یک برداشت وزنی از مشتریان به منظور تخصیص بهینه منابع به آنها می باشد. وجود تعاریف مختلف از ارزش دوره عمر مشتری، نشانگر دیدگاه های متفاوتی است که نسبت به این موضوع وجود دارد. 5
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول