دانلود بررسی مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه
بررسی مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 226 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 200 |
دریافت فایل
بررسی مطالعه عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان متوسطه
فهرست |
صفحه |
||
فصل اول : كلیات |
|||
1ـ1 |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
2 |
|
1ـ2 |
بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
6 |
|
1ـ3 |
اهمیت و ضرورت پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
9 |
|
1ـ4 |
اهداف پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
10 |
|
1ـ5 |
فرضیههای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
11 |
|
1ـ6 |
تعاریف عملیاتی متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
12 |
|
1ـ6 ـ1 |
نوع متغیرهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
12 |
|
1ـ6 ـ2 |
مراحل اندازهگیری متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
13 |
|
1ـ6 ـ 3 |
تعریف متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
13 |
|
فصل دوم : ادبیات پژوهش |
|||
2ـ1 |
خلاقیت چیست ؟ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
17 |
|
2ـ2 |
تعریف خلاقیت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
20 |
|
2ـ3 |
روند شكل گیری خلاقیت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
21 |
|
2ـ4 |
خصوصیات افراد خلاق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
22 |
|
2ـ5 |
راههای پرورش خلاقیت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
25 |
|
2ـ6 |
موانع خلاقیت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
27 |
|
2ـ7 |
انگیزه عاملی جهت تحقق خلاقیت نوشتاری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
30 |
|
2ـ8 |
نقش آموزش در پرورش نوشتن خلاق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
33 |
|
2ـ9 |
محیط خانواده و تأثیر آن بر خلاقیت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
36 |
|
2ـ10 |
نقش تكرار و تمرین نوشتن بر نوشتن خلاق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
37 |
|
2ـ11 |
تأثیر مطالعه بر نوشتن خلاق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
39 |
|
2ـ12 |
نقش قصهگویی در پرورش نوشتن خلاق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
41 |
|
2ـ13 |
تشویق عاملی كارساز در پرورش نوشتن خلاق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
44 |
|
2ـ14 |
نقش كودكستان و مراكز پیش دبستانی در بروز خلاقیت …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
46 |
|
2ـ15 |
نقش بازیهای كودكانه در پرورش خلاقیت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
47 |
|
2ـ16 |
تأثیر اوقات فراغت بر نوشتن خلاق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
49 |
|
2ـ17 |
مروری بر تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
51 |
|
فصل سوم : روش پژوهش |
|||
3ـ1 |
نوع تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
71 |
|
3ـ2 |
جامعه آماری و ویژگیهای آن …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
71 |
|
3ـ3 |
روش نمونهگیری و حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
71 |
|
3ـ4 |
ابزار گردآوری دادهها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
72 |
فهرست |
صفحه |
||
3ـ5 |
پایایی و روایی پرسشنامهها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
72 |
|
3ـ5ـ1 |
پایایی و روایی آزمون خلاقیت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
72 |
|
3ـ5ـ2 |
پایایی و روایی آزمون انگیزه پیشرفت ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
75 |
|
3ـ5ـ3 |
پایایی و روایی پرسشنامه محقق ساخته ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
75 |
|
3 ـ 6 |
شیوه نمرهگذاری آزمونها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
|
3-6-1 |
نمرهگذاری آزمون خلاقیت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
|
2-6-2 |
نمرهگذاری آزمون انگیزه پیشرفت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
76 |
|
3ـ7 |
روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
|
فصل چهارم : یافتههای تحقیق |
|||
4ـ1 |
یافتههای توصیفی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
78 |
|
4ـ2 |
یافتههای مربوط به فرضیههای تحقیق (آمار استنباطی) …………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
91 |
|
فصل پنجم : بحث و نتیجهگیری |
|||
5ـ1 |
بحث و نتیجهگیری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
98 |
|
5ـ2 |
پیشنهاد نظری و علمی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
102 |
|
5ـ3 |
محدودیتهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
105 |
|
منابع و مأخذ |
|||
منابع و مأخذ …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
107 |
||
پیوستها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|||
پرسشنامه شماره (1) پرسشنامه محقق ساخته ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
116 |
||
پرسشنامه شماره (2) آزمون انگیزه پیشرفت (ACMT) …………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
119 |
||
پرسشنامه شماره (3) آزمون خلاقیت جمال عابدی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
125 |
فهرست |
صفحه |
|
جدول شماره 3 ـ1 |
دامنه نمره خلاقیت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
جدول شماره 3 ـ2 |
دامنه نمره انگیزه پیشرفت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
76 |
جدول شماره 4 ـ 1 |
توزیع فراوانی میزان خلاقیت آزمودنیها …………………………………………………………………………………………………………………………………… |
78 |
جدول شماره 4 ـ2 |
توزیع فراوانی میزان خلاقیت آزمودنیهای خلاق …………………………………………………………………………………………………………………… |
80 |
جدول شماره 4 ـ3 |
توزیع فراوانی میزان خلاقیت آزمودنی های عادی …………………………………………………………………………………………………………………. |
80 |
جدول شماره 4 ـ4 |
توزیع فراوانی میزان انگیزه پیشرفت آزمودنی های پسر به تفکیک خلاق و عادی …………………………………………………….. |
81 |
جدول شماره 4 ـ5 |
توزیع فراوانی میزان انگیزه پیشرفت آزمودنیهای دختر به تفکیک خلاق و عادی …………………………………………………….. |
82 |
جدول شماره 4 ـ6 |
توزیع فراوانی میزان علاقهمندی آزمودنیهای به امور فرهنگی هنری …………………………………………………………………………….. |
84 |
جدول شماره 4 ـ7 |
توزیع فراوانی به خاطر آوردن دوران کودکی ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
84 |
جدول شماره 4 ـ8 |
توزیع فراوانی تداعی دوران کودکانه توسط بازیهای کودکانه ……………………………………………………………………………………………. |
85 |
جدول شماره 4 ـ9 |
توزیع فراوانی علاقهمندی پاسخگویان به بازیها …………………………………………………………………………………………………………………….. |
86 |
جدول شماره 4 ـ10 |
توزیع فراوانی انجام دادن کارهای فرهنگی ـ هنری ………………………………………………………………………………………………………………… |
86 |
جدول شماره 4 ـ11 |
توزیع فراوانی وضعیت تحصیلات اولیه آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………………. |
87 |
جدول شماره 4 ـ12 |
میزان علاقهمندی دانشآموزان به مطالعه کتاب و روزنامه …………………………………………………………………………………………………….. |
87 |
جدول شماره 4 ـ13 |
توزیع فراوانی میزان گذران اوقات فراغت آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………………….. |
88 |
جدول شماره 4 ـ14 |
میزان علاقهمندی به شنیدن قصه و داستان …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
88 |
جدول شماره 4 ـ15 |
میزان خستگی نسبت به نوشتن دفتر خاطرات، یادداشت یا هر گونه تمرین نوشتاری …………………………………………………. |
89 |
جدول شماره 4 ـ16 |
میزان تشویق پاسخگویان به انجام مهارت نوشتن ……………………………………………………………………………………………………………………. |
90 |
جدول شماره 4 ـ17 |
توزیع فراوانی شرکت در دورههای آموزش ویژه …………………………………………………………………………………………………………………….. |
90 |
جدول شماره 4 ـ18 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت انگیزه پیشرفت در دانش آموزان خلاق و عادی ……………….. |
91 |
جدول شماره 4 ـ19 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت خلاقیت در دانش آموزان خلاق و عادی …………………………… |
91 |
جدول شماره 4 ـ20 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت تکرار و تمرین نوشتن در دانش آموزان خلاق و عادی … |
92 |
جدول شماره 4 ـ21 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت مطالعه کتب غیر درسی در دانش آموزان خلاق و عادی . |
93 |
جدول شماره 4 ـ22 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت میانگین قصه گویی والدین و … برای دانش آموزان خلاق و عادی |
93 |
جدول شماره 4 ـ23 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت میزان تشویق و ترغیب دانش آموزان خلاق و عادی ……………………….. |
94 |
جدول شماره 4 ـ24 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت علاقه به بازی در دانش آموزان خلاق و عادی …………………………………. |
94 |
جدول شماره 4 ـ25 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی میزان اوقات فراغت دانش آموزان خلاق و عادی ………………………………………….. |
95 |
جدول شماره 4 ـ26 |
خلاصه نتایج آزمون t انجام شده برای بررسی تفاوت علاقمندی به فعالیت های هنری در دانش آموزان خلاق و عادی …. |
96 |
فهرست نمودارها |
||
نمودار ستونی 4ـ1 |
میزان خلاقیت دانشآموزان خلاق و عادی به تفکیک جنسیت ……………………………………………………………………………………………… |
79 |
نمودار ستونی 4ـ2 |
میزان انگیزه پیشرفت دانشآموزان خلاق و عادی به تفکیک جنسیت ………………………………………………………………………………………….. |
83 |
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول